Hırsızların baştacı edildiği bir ülkede yaşadığınız bu durum gayet normal. Eğer gittiğiniz karakol ilgilenmiyorsa başka bir karakola vakit geçmeden gidin. Durumu izha edin ve üstüne basa basa söyleyin. Tutturduğunuz dilekçede olayı en ince ayrıntılı şekilde özetleyin. Zaten banka hesabına atıldıysa IBANN numarasından şıp diye bulacaklardır adamı. 2-3 aya kalmaz haberi gelir size. Masrafı elbetdeki olacak baştan söyleyeyim, 15-20 TL arası, alan yargılama gideri, dosya masrafı, şikayet tabi ücreti gibi. Eğer olay olur da kamu davasına dönüşürse, ve kişi zararınızı gidermemişse, en kötü HAGB alır, ama bu işle haşır neşir olanlar genelde infazlarını yaktıkları için temizinden 2 sene alır, 3-6 ay arası yatıp çıkar. Sorunuz varsa sorabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım.