• 26-02-2015, 16:24:59
    #1
    Arkadaşlar benim sorunum bilişim ile değil ama bilgi sahibi illaki arkadaşlarımız vardır.

    2014 şubat ayında bir motor aracıma vurdu ve kendisinin haklı olduğunu söylüyor.

    Benim o esnada da sigortam yoktu. O beni suçladı ben onu. Derken mahkemelik
    O delillerini sundu bende kendi delillerimi sundum.

    Ayrıca bu adam haksız olmasına rağmen daha kredisi bitmeyen aracıma idari tedbir koydurmuş ve ben aracı durumumundan dolayı satmak istememe rağmen satamıyorum.

    Duydum ki yeni yasa da böyle bir durumda idari tedbir konamazmış.

    Bu konuda bilgisi olan varmı arkadaşlar
    Hak Mahrumiyeti Makam / Kurum Tarih Dosya No
    İHTİYATİ HACİZ Bakırköy 4. Asliye Hukuk Mahkemesi 12/06/2014 2014-289 Esas

    şimdiden teşekkür ederim.
  • 26-02-2015, 16:53:06
    #2
    Noktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar benim sorunum bilişim ile değil ama bilgi sahibi illaki arkadaşlarımız vardır.

    2014 şubat ayında bir motor aracıma vurdu ve kendisinin haklı olduğunu söylüyor.

    Benim o esnada da sigortam yoktu. O beni suçladı ben onu. Derken mahkemelik
    O delillerini sundu bende kendi delillerimi sundum.

    Ayrıca bu adam haksız olmasına rağmen daha kredisi bitmeyen aracıma idari tedbir koydurmuş ve ben aracı durumumundan dolayı satmak istememe rağmen satamıyorum.

    Duydum ki yeni yasa da böyle bir durumda idari tedbir konamazmış.

    Bu konuda bilgisi olan varmı arkadaşlar
    Hak Mahrumiyeti Makam / Kurum Tarih Dosya No
    İHTİYATİ HACİZ Bakırköy 4. Asliye Hukuk Mahkemesi 12/06/2014 2014-289 Esas

    şimdiden teşekkür ederim.
    Maalesef tedbir koyabilir. Mahkeme aracı elden çıkararak sizin olası bir davayı kaybetme durumunuzda davacının haklarını korumak zorunda başka bir aracınız veya başka bir malvarlığınız varsa onu tedbir gösterip araç üzerindeki tedbiri kaldırabilirsin.
  • 26-02-2015, 17:01:15
    #3
    peki kaldırmanın bir yolu yok mu ? dava devam ediyor o adam kendini haklı görüyor bende kendimi haklı görüyorum. Ama burada zarar gören yinede benim
  • 26-02-2015, 17:03:36
    #4
    Noktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki kaldırmanın bir yolu yok mu ? dava devam ediyor o adam kendini haklı görüyor bende kendimi haklı görüyorum. Ama burada zarar gören yinede benim
    Delillerinizi sundunuz mu mahkemeye? Mahkeme bu tür durumlarda kaza tutanağına göre haksız görünen için tedbir uygular. Kaza tutanağı önemli. Bilirkişi raporu alındı ise dosyadan bu raporda önemli. Bunların sonucuna göre tedbir dava devam etse de kaldırılabilir. Ama ikisinde de görünüşte sizin haklı olmanız lazım yoksa kaldırmak çok zor.
  • 26-02-2015, 17:10:49
    #5
    adam gitiş bilirkişi raporunu almış 2800 tl masraf çıkarmış. Kaza tutanağında ise ben o anki şok ile yönümü yanlış söyledim. Ama mahkemeye delil olarak fotoğrafları sundum yani yönümün asıl tarafa gittiğini ifade eden resimleri mahkemeye sundum.

    Ama adam avukat tutmuş işi iyi biliyorlar benim durumum olsaydı zaten o an arabamın sigortası olurdu.

    hatta dilekçenin birinde mobese kameralarına da bakılsın dedim ama nedense onların dediği oluyor benim söylediklerim umurlarında değil
  • 26-02-2015, 17:21:36
    #6
    Noktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam gitiş bilirkişi raporunu almış 2800 tl masraf çıkarmış. Kaza tutanağında ise ben o anki şok ile yönümü yanlış söyledim. Ama mahkemeye delil olarak fotoğrafları sundum yani yönümün asıl tarafa gittiğini ifade eden resimleri mahkemeye sundum.

    Ama adam avukat tutmuş işi iyi biliyorlar benim durumum olsaydı zaten o an arabamın sigortası olurdu.

    hatta dilekçenin birinde mobese kameralarına da bakılsın dedim ama nedense onların dediği oluyor benim söylediklerim umurlarında değil
    mobese kayıtları belirli bir süre tutulur çünkü. İstanbul barosuna başvurun size ücretsiz bir avukat ataması yapar. Adli yardım bölümüne gidersiniz. Avukatınız olmazsa sorunlu olur bu dava.
  • 26-02-2015, 17:25:52
    #7
    Hocam Bakırköy adliyesi Adli yardım bölümüne mi gidicem ücretsiz avukat için
  • 26-02-2015, 17:30:24
    #8
    Noktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Bakırköy adliyesi Adli yardım bölümüne mi gidicem ücretsiz avukat için
    Bakırköy adliyesine değil adliyenin karşısında baronun ofisi var oraya gideceksiniz. Yada direk taksimdeki baro merkezine size ücretsiz bir avukat sağlarlar.
  • 26-02-2015, 17:31:28
    #9
    teşekkürler Arif hocam yardımların için