Konu
idari tedbir hakkında
26-02-2015, 17:01:15
#3
Noktech
peki kaldırmanın bir yolu yok mu ? dava devam ediyor o adam kendini haklı görüyor bende kendimi haklı görüyorum. Ama burada zarar gören yinede benim