adam gitiş bilirkişi raporunu almış 2800 tl masraf çıkarmış. Kaza tutanağında ise ben o anki şok ile yönümü yanlış söyledim. Ama mahkemeye delil olarak fotoğrafları sundum yani yönümün asıl tarafa gittiğini ifade eden resimleri mahkemeye sundum.
Ama adam avukat tutmuş işi iyi biliyorlar benim durumum olsaydı zaten o an arabamın sigortası olurdu.
hatta dilekçenin birinde mobese kameralarına da bakılsın dedim ama nedense onların dediği oluyor benim söylediklerim umurlarında değil
mobese kayıtları belirli bir süre tutulur çünkü. İstanbul barosuna başvurun size ücretsiz bir avukat ataması yapar. Adli yardım bölümüne gidersiniz. Avukatınız olmazsa sorunlu olur bu dava.