Noktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki kaldırmanın bir yolu yok mu ? dava devam ediyor o adam kendini haklı görüyor bende kendimi haklı görüyorum. Ama burada zarar gören yinede benim
Delillerinizi sundunuz mu mahkemeye? Mahkeme bu tür durumlarda kaza tutanağına göre haksız görünen için tedbir uygular. Kaza tutanağı önemli. Bilirkişi raporu alındı ise dosyadan bu raporda önemli. Bunların sonucuna göre tedbir dava devam etse de kaldırılabilir. Ama ikisinde de görünüşte sizin haklı olmanız lazım yoksa kaldırmak çok zor.