• 01-07-2014, 03:09:00
    #10
    Misafir
    9. aydaki bir davada tanıklık yapacağım, 2 hafta önce postayla geldi belge. Katılmazsam cezası bile varmış, polis alıp götürcekmiş ve tüm bunlardan kaynaklı giderlerden sorumluymuşum
    • AlperDemircan
    AlperDemircan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-07-2014, 03:10:31
    #11
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9. aydaki bir davada tanıklık yapacağım, 2 hafta önce postayla geldi belge. Katılmazsam cezası bile varmış, polis alıp götürcekmiş ve tüm bunlardan kaynaklı giderlerden sorumluymuşum
    Gelmezseniz polis zoruyla seve seve yazıyordu sanırım...

    Valla %100 haklıyken çıktık hakim karşısına.

    Yani, duvarlara sürtseler beni, kıvılcım çıksa daha rahat olurdum... Öyle garip bir duygu.
  • 01-07-2014, 03:11:30
    #12
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9. aydaki bir davada tanıklık yapacağım, 2 hafta önce postayla geldi belge. Katılmazsam cezası bile varmış, polis alıp götürcekmiş ve tüm bunlardan kaynaklı giderlerden sorumluymuşum
    Bana bu güne kadar gelmediyse o zaman tanık v.s lik bi dururmum yok şu an hiç olmazsa içimi rahatlatıyım
  • 01-07-2014, 03:11:52
    #13
    Misafir
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelmezseniz polis zoruyla seve seve yazıyordu sanırım...

    Valla %100 haklıyken çıktık hakim karşısına.

    Yani, duvarlara sürtseler beni, kıvılcım çıksa daha rahat olurdum... Öyle garip bir duygu.
    Bende tırsıyorum açıkcası. Yazılı olarak anlatsak derdimizi olmuyor mu acaba
  • 01-07-2014, 03:13:52
    #14
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende tırsıyorum açıkcası. Yazılı olarak anlatsak derdimizi olmuyor mu acaba
    Mahkeme ve ikamet şehri farklıysa ifade verilebiliyordu heralde, farklı şehir olunca mahkemeye katılma zorunlulugu yok galiba, ben öyle hatırlıyorum ama emin değilim. Öyle bişi varsa kesin farklı şehre ikamet aldırın hocam
  • 01-07-2014, 03:16:10
    #15
    Misafir
    JoKRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkeme ve ikamet şehri farklıysa ifade verilebiliyordu heralde, farklı şehir olunca mahkemeye katılma zorunlulugu yok galiba, ben öyle hatırlıyorum ama emin değilim. Öyle bişi varsa kesin farklı şehre ikamet aldırın hocam
    Tek tanık ben değilim, tek tesellim o Kemal Sunal'ın bir filmi vardı, karakola gitmeye çekindiği Ona dönecek benim olay diye korkuyorum biraz
  • 01-07-2014, 03:16:29
    #16
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende tırsıyorum açıkcası. Yazılı olarak anlatsak derdimizi olmuyor mu acaba
    Malesef... Ancak avukat tutup onu gönderseniz olur galiba ama. O da masrafta.

    Hakim bide kadındı. Arkadaş, kadının gözleri ışın kılıcı gibi.
    Bir iki laf söyledi bize zaten. Hay dedim nereden geldik şikayetçi olduk.

    Sitemde bana hakaret edenlerden şikayetçi olmuştum. Çok yakında arkadaşlarım çıktı.

    Bir de namussuzlar şaka yaptık demesin mi.

    Şakaları neden bu kadar ciddiye alıyorsunuz ???? diye bir kızgın surat zaten.

    Neyse ki, höt möt dememe kalmadan dönüp, siz de biraz abartmışsınız.
    Nedir bu yazdıklarınız falan diye hesap sordu da.

    Yine de kötü biyer. Hele elinizi cebinizde unutmayın, benden söylemesi....
  • 01-07-2014, 03:24:08
    #17
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef... Ancak avukat tutup onu gönderseniz olur galiba ama. O da masrafta.

    Hakim bide kadındı. Arkadaş, kadının gözleri ışın kılıcı gibi.
    Bir iki laf söyledi bize zaten. Hay dedim nereden geldik şikayetçi olduk.

    Sitemde bana hakaret edenlerden şikayetçi olmuştum. Çok yakında arkadaşlarım çıktı.

    Bir de namussuzlar şaka yaptık demesin mi.

    Şakaları neden bu kadar ciddiye alıyorsunuz ???? diye bir kızgın surat zaten.

    Neyse ki, höt möt dememe kalmadan dönüp, siz de biraz abartmışsınız.
    Nedir bu yazdıklarınız falan diye hesap sordu da.

    Yine de kötü biyer. Hele elinizi cebinizde unutmayın, benden söylemesi....
    Gitte su iç hadi
  • 01-07-2014, 03:27:48
    #18
    Yazacağım diye suyun son kısmı bardakta kaldı. Nasıl olsa uzun diye.
    Bekle bekle devamı yok, neyse. İçtiğimiz kar kaldı...

    Sizler de yanınıza soğuk su alın, mahkeme çıkışı serinlemeniz gerekebilir...

    Benden demesi.