9. aydaki bir davada tanıklık yapacağım, 2 hafta önce postayla geldi belge. Katılmazsam cezası bile varmış, polis alıp götürcekmiş ve tüm bunlardan kaynaklı giderlerden sorumluymuşum
Gelmezseniz polis zoruyla seve seve yazıyordu sanırım...
Valla %100 haklıyken çıktık hakim karşısına.
Yani, duvarlara sürtseler beni, kıvılcım çıksa daha rahat olurdum... Öyle garip bir duygu.