yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende tırsıyorum açıkcası. Yazılı olarak anlatsak derdimizi olmuyor mu acaba
Malesef... Ancak avukat tutup onu gönderseniz olur galiba ama. O da masrafta.

Hakim bide kadındı. Arkadaş, kadının gözleri ışın kılıcı gibi.
Bir iki laf söyledi bize zaten. Hay dedim nereden geldik şikayetçi olduk.

Sitemde bana hakaret edenlerden şikayetçi olmuştum. Çok yakında arkadaşlarım çıktı.

Bir de namussuzlar şaka yaptık demesin mi.

Şakaları neden bu kadar ciddiye alıyorsunuz ???? diye bir kızgın surat zaten.

Neyse ki, höt möt dememe kalmadan dönüp, siz de biraz abartmışsınız.
Nedir bu yazdıklarınız falan diye hesap sordu da.

Yine de kötü biyer. Hele elinizi cebinizde unutmayın, benden söylemesi....