Gelmezseniz polis zoruyla seve seve yazıyordu sanırım...
Valla %100 haklıyken çıktık hakim karşısına.
Yani, duvarlara sürtseler beni, kıvılcım çıksa daha rahat olurdum... Öyle garip bir duygu.
Bende tırsıyorum açıkcası. Yazılı olarak anlatsak derdimizi olmuyor mu acaba