AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelmezseniz polis zoruyla seve seve yazıyordu sanırım...

Valla %100 haklıyken çıktık hakim karşısına.

Yani, duvarlara sürtseler beni, kıvılcım çıksa daha rahat olurdum... Öyle garip bir duygu.
Bende tırsıyorum açıkcası. Yazılı olarak anlatsak derdimizi olmuyor mu acaba