yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende tırsıyorum açıkcası. Yazılı olarak anlatsak derdimizi olmuyor mu acaba
Mahkeme ve ikamet şehri farklıysa ifade verilebiliyordu heralde, farklı şehir olunca mahkemeye katılma zorunlulugu yok galiba, ben öyle hatırlıyorum ama emin değilim. Öyle bişi varsa kesin farklı şehre ikamet aldırın hocam