• 09-09-2013, 21:07:54
    #10
    hocam keşke arada bir 3-5 oynasaydınız ben hep öyle yaptım mesela içerde 5 tllerden 500 toplandı cekmeden önce 1,05*1,05*1,05 oranlı 3 maca 500 tl bastım. 579 tl olarak parayı cektim
  • 09-09-2013, 22:25:42
    #11
    Hocam arada bir oynama ile alakası yok. Para yattığında 2-3 gün sonra ödeme talep et hiç bir sorun olmaz.
  • 14-09-2013, 15:17:59
    #12
    Valla ben hiç problem yaşamadım bu zamana kadar.
    Her seferinden farklı bir hesabıma para talep ediyorum.Nesine misli bilyoner tuttur.
    Adamlar haklı bir bakıma sadece para çekme gönderme işlemi için kullanıyorsanız üyeliğinizi pasif edebilirler.
  • 14-09-2013, 15:41:07
    #13
    adamlar sonuna kadar haklı. resmen bir adabankası gibi eft merkezi olarak kullanılıyor. Şahsen benim paralarımın da tümü oraya yatıyor ama ben bazen 2-3 ay hiç çekmiyorum. en az 1 hafta bekliyor. Bırakın adamlar hiç pay almıyorlar zaten, paranız orada kalsın. Bari faizinden kar etsinler. Onlarda kazansın. Sizde banka kesinti yapıcak mı derdine düşmezsiniz. İhtiyacınız olduğundada para çekersiniz 15 dakikada hesabınızda olur.
  • 14-09-2013, 16:18:30
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir yanlışı düzelteyim. Her banka yapılan eft den dolayı merkez bankasına işlem ücreti ödüyor. Bu gönderilen paranın miktarına göre çoğalıyor yada azalıyor.

    Alıntı
    Tutarı 6.000 TL’den az olan ödemeler için alınan ücret 15 Kr (en düşük ücret), tutarı 544.000 TL ve üzerinde olan ödemeler için 13,60 TL’dir (en yüksek ücret). Tutarı bu iki değer arasında kalan ödemelerden alınacak ücret tutara bağlı olarak hesaplanır.
    http://eft.tcmb.gov.tr/EFT-tanitim.h...ım_ücreti_ne
  • 14-09-2013, 16:41:16
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana da aynı mail geldi , aradım , hesabımı kapatın paramı gönderin dedim tamam dediler neticede kapatıp gönderdiler misli devri de bitti böylelikle
  • 18-09-2013, 16:49:50
    #16
    Ben bugüne kadar sorun yaşamadım aslında. Gerçi ödemeler 2 - 3 güne bir yatan 5 ile 60 lira arası yatan paralar idi. 15 dk içinde mesaj ile birlikte gönderiyorlar her seferinde. Ama hiç kupon falan da yapmadım. Para gelir gelmez çektiğim çok olmuştur. Bir sorun olsaydı bildirirlerdi sanırım diye düşünüyorum.
  • 18-09-2013, 16:54:45
    #17
    Ben artık eft ücretlerini kendi alacaklarımdan kesiyor, asla misli vb. bir sisteme bulaşmıyorum.

    Paraya bereket geliyor
  • 18-09-2013, 16:58:57
    #18
    Sâ'fî adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben artık eft ücretlerini kendi alacaklarımdan kesiyor, asla misli vb. bir sisteme bulaşmıyorum.

    Paraya bereket geliyor

    Hocam onaylı hesaplarla bir ilgisi var mı ki bunun? Mesela başka isim ile bir hesap açılıyor ve telefon farklı bir numaraya kayıtlı oluyor. Bunu sorun ettiklerini duymuştum. Ama sizin işleminiz de garantili gibi tabi.