Misliden Mail
20
●1.476
- 09-09-2013, 21:07:54hocam keşke arada bir 3-5 oynasaydınız ben hep öyle yaptım mesela içerde 5 tllerden 500 toplandı cekmeden önce 1,05*1,05*1,05 oranlı 3 maca 500 tl bastım. 579 tl olarak parayı cektim
- 09-09-2013, 22:25:42Hocam arada bir oynama ile alakası yok. Para yattığında 2-3 gün sonra ödeme talep et hiç bir sorun olmaz.
- 14-09-2013, 15:41:07adamlar sonuna kadar haklı. resmen bir adabankası gibi eft merkezi olarak kullanılıyor. Şahsen benim paralarımın da tümü oraya yatıyor ama ben bazen 2-3 ay hiç çekmiyorum. en az 1 hafta bekliyor. Bırakın adamlar hiç pay almıyorlar zaten, paranız orada kalsın. Bari faizinden kar etsinler. Onlarda kazansın. Sizde banka kesinti yapıcak mı derdine düşmezsiniz. İhtiyacınız olduğundada para çekersiniz 15 dakikada hesabınızda olur.
- 14-09-2013, 16:18:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bir yanlışı düzelteyim. Her banka yapılan eft den dolayı merkez bankasına işlem ücreti ödüyor. Bu gönderilen paranın miktarına göre çoğalıyor yada azalıyor.
http://eft.tcmb.gov.tr/EFT-tanitim.h...ım_ücreti_neAlıntı - 18-09-2013, 16:49:50Ben bugüne kadar sorun yaşamadım aslında. Gerçi ödemeler 2 - 3 güne bir yatan 5 ile 60 lira arası yatan paralar idi. 15 dk içinde mesaj ile birlikte gönderiyorlar her seferinde. Ama hiç kupon falan da yapmadım. Para gelir gelmez çektiğim çok olmuştur. Bir sorun olsaydı bildirirlerdi sanırım diye düşünüyorum.
- 18-09-2013, 16:58:57Sâ'fî adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam onaylı hesaplarla bir ilgisi var mı ki bunun? Mesela başka isim ile bir hesap açılıyor ve telefon farklı bir numaraya kayıtlı oluyor. Bunu sorun ettiklerini duymuştum. Ama sizin işleminiz de garantili gibi tabi.
neticede kapatıp gönderdiler misli devri de bitti böylelikle