Bir yanlışı düzelteyim. Her banka yapılan eft den dolayı merkez bankasına işlem ücreti ödüyor. Bu gönderilen paranın miktarına göre çoğalıyor yada azalıyor.

Alıntı
Tutarı 6.000 TL’den az olan ödemeler için alınan ücret 15 Kr (en düşük ücret), tutarı 544.000 TL ve üzerinde olan ödemeler için 13,60 TL’dir (en yüksek ücret). Tutarı bu iki değer arasında kalan ödemelerden alınacak ücret tutara bağlı olarak hesaplanır.
http://eft.tcmb.gov.tr/EFT-tanitim.h...ım_ücreti_ne