Ben bugüne kadar sorun yaşamadım aslında. Gerçi ödemeler 2 - 3 güne bir yatan 5 ile 60 lira arası yatan paralar idi. 15 dk içinde mesaj ile birlikte gönderiyorlar her seferinde. Ama hiç kupon falan da yapmadım. Para gelir gelmez çektiğim çok olmuştur. Bir sorun olsaydı bildirirlerdi sanırım diye düşünüyorum.