adamlar sonuna kadar haklı. resmen bir adabankası gibi eft merkezi olarak kullanılıyor. Şahsen benim paralarımın da tümü oraya yatıyor ama ben bazen 2-3 ay hiç çekmiyorum. en az 1 hafta bekliyor. Bırakın adamlar hiç pay almıyorlar zaten, paranız orada kalsın. Bari faizinden kar etsinler. Onlarda kazansın. Sizde banka kesinti yapıcak mı derdine düşmezsiniz. İhtiyacınız olduğundada para çekersiniz 15 dakikada hesabınızda olur.