• 11-02-2021, 14:14:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba abiler ,ablalar üniversite okuyan büyüklerime soru sormak istiyorum

    Ben 11.sınıf ögrencisiyim Meslek lisesinde okuyorum bilişim bölümünde ama şöyle bir şey var okul açılmadığından dolayı 10 sınıfın 2.dönemin başından belli okulda doğru düzğün canlı ders eğitimi yok sadece nerdeyse 9. sınıf billgerini gördük ama ben yazılım mühendisliği okumak istiyorum ve belediyede bilgi işlem müdürü olmak istiyorum yada direk yazılımcı olmak istiyorum bunun için hangi üni ye gitmem gerek hangi konulara çalışmam gerek hangi kaynaklar bana yardımcı olur uzaktan anlatım olarak tonguç gibi bildiğiniz ders veren yerler varmı ayt tyt hangisi önemli benim için bilgi verirseniz çok makbule geçeri
  • 11-02-2021, 14:17:33
    #2
    Memur olmak istiyorsan kolay mezun olabileceğin bir üniversite seçebilirsin.
  • 11-02-2021, 14:20:57
    #3
    Yönetim Bilişim Okuyabilirsin
  • 11-02-2021, 14:22:41
    #4
    TYT-AYT Matematik için İlyas Güneş'i izleyebilirsin
    Biyolojide FundaMentals'ı tavsiye ederim.
    Yazılım öğrenmek istiyorsansa Yazılım veya Bilgisayar Mühendisliklerini tercih edebilirsin.
  • 11-02-2021, 14:24:23
    #5
    Kardeşim youtubede pek çok hocam var ders veren. Emin ol çoğu lise ve dershane hocasından daha nitelikli insanlar. Sınav kazanmak için kursa ya da okula ihtiyacın yok. Canlı derslere de ihtiyacın yok. Otur evinde, al çayını ve aç dersini. Güzelce derslerine yoğunlaş. Şuan yürüttüğün mantık çok yanlış.
    Belediyeyi hedefleyerek bir bölüm okunmaz. O alanda uzmanlaşmak için okumalısın. Torpilin varsa, liyakatsız atayacaklarsa onu bilemem. O zaman yazarsın Şırnak ya da Siirt üniversitesi bilgisayar mühendisliğini, 4 yıl okursun ama doğru dürüst bir şey öğrenmeden mezun olursun. 2 yıllık iyi bir üniversitede bilgisayar teknikerliği okuyan adam bile bilgisiyle seni ezer.
    Üniversite okuyacaksanız niteliğine ve kalitesine göre bölümler seçin.
  • 11-02-2021, 14:27:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kayakadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TYT-AYT Matematik için İlyas Güneş'i izleyebilirsin
    Biyolojide FundaMentals'ı tavsiye ederim.
    Yazılım öğrenmek istiyorsansa Yazılım veya Bilgisayar Mühendisliklerini tercih edebilirsin.
    saolun hocam
  • 11-02-2021, 14:28:19
    #7
    Memur olmak için çok iyi bir üniversite gerekmez. Hatta üniversite dahi gerekmez. Net olarak şu anda memur olmak için ortaöğretim ve önlisans mezunları kpss de lisansların önündedir. Yazılım konusunda ise önerebileceğim üniversitelerin hepsi özel üniversiteler. Bahçeşehir mesela Ama daha üniversiteye gitmeden şunu öğren. Üniversite sana almak istediğin kadarını verir. O yüzden kendini geliştirmek için derse git gelden fazlasını yapmalısın.
  • 11-02-2021, 14:29:26
    #8
    Kardeşim ben bilgi işlem de çalışıyorum belediyede. Yazılımla ilgili hiç birşey yapmıyorsun. Okuduğun bölümünde çok önemi yok. Bilgi işleme girmek istiyorsan arkadaşın dediği gibi kolay bir bölüm tercih edebilirsin. Tanıdık vasıtasıyla girersin zaten. Yazılım mühendisliği kazanman için çok çalışman lazım farkındasındır umarım.
  • 11-02-2021, 14:29:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    T3NGRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim youtubede pek çok hocam var ders veren. Emin ol çoğu lise ve dershane hocasından daha nitelikli insanlar. Sınav kazanmak için kursa ya da okula ihtiyacın yok. Canlı derslere de ihtiyacın yok. Otur evinde, al çayını ve aç dersini. Güzelce derslerine yoğunlaş. Şuan yürüttüğün mantık çok yanlış.
    Belediyeyi hedefleyerek bir bölüm okunmaz. O alanda uzmanlaşmak için okumalısın. Torpilin varsa, liyakatsız atayacaklarsa onu bilemem. O zaman yazarsın Şırnak ya da Siirt üniversitesi bilgisayar mühendisliğini, 4 yıl okursun ama doğru dürüst bir şey öğrenmeden mezun olursun. 2 yıllık iyi bir üniversitede bilgisayar teknikerliği okuyan adam bile bilgisiyle seni ezer.
    Üniversite okuyacaksanız niteliğine ve kalitesine göre bölümler seçin.
    Teşekürler hocam