T3NGRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim youtubede pek çok hocam var ders veren. Emin ol çoğu lise ve dershane hocasından daha nitelikli insanlar. Sınav kazanmak için kursa ya da okula ihtiyacın yok. Canlı derslere de ihtiyacın yok. Otur evinde, al çayını ve aç dersini. Güzelce derslerine yoğunlaş. Şuan yürüttüğün mantık çok yanlış.
Belediyeyi hedefleyerek bir bölüm okunmaz. O alanda uzmanlaşmak için okumalısın. Torpilin varsa, liyakatsız atayacaklarsa onu bilemem. O zaman yazarsın Şırnak ya da Siirt üniversitesi bilgisayar mühendisliğini, 4 yıl okursun ama doğru dürüst bir şey öğrenmeden mezun olursun. 2 yıllık iyi bir üniversitede bilgisayar teknikerliği okuyan adam bile bilgisiyle seni ezer.
Üniversite okuyacaksanız niteliğine ve kalitesine göre bölümler seçin.
Teşekürler hocam