Merhaba abiler ,ablalar üniversite okuyan büyüklerime soru sormak istiyorum
Ben 11.sınıf ögrencisiyim Meslek lisesinde okuyorum bilişim bölümünde ama şöyle bir şey var okul açılmadığından dolayı 10 sınıfın 2.dönemin başından belli okulda doğru düzğün canlı ders eğitimi yok sadece nerdeyse 9. sınıf billgerini gördük ama ben yazılım mühendisliği okumak istiyorum ve belediyede bilgi işlem müdürü olmak istiyorum yada direk yazılımcı olmak istiyorum bunun için hangi üni ye gitmem gerek hangi konulara çalışmam gerek hangi kaynaklar bana yardımcı olur uzaktan anlatım olarak tonguç gibi bildiğiniz ders veren yerler varmı ayt tyt hangisi önemli benim için bilgi verirseniz çok makbule geçeri