Kardeşim ben bilgi işlem de çalışıyorum belediyede. Yazılımla ilgili hiç birşey yapmıyorsun. Okuduğun bölümünde çok önemi yok. Bilgi işleme girmek istiyorsan arkadaşın dediği gibi kolay bir bölüm tercih edebilirsin. Tanıdık vasıtasıyla girersin zaten. Yazılım mühendisliği kazanman için çok çalışman lazım farkındasındır umarım.