çok yenilere yazdım !
32
●2.810
- 17-08-2008, 17:30:28Güzel yazı olmuş.Eline sağlık
Aynı hikaye ben de de mevcut.Sürekli kod ekliyim derdine düşüp sadece kendimi yordum,sonra anladım ki böyle olmaz bu iş.Başladım kurcalamaya,incelemeye.Blogcu da 1 gecede 100 e yakın şablonla oynama myaptığımı bilrim.
Bir şekilde öğreniyor insan kurcaladıkça.3 sene öncesine kadar @ işaretini yapmayı bilmezken şimdi webmaster lık yolundayım diyebilirim.
Bunlar da arkadaşın yazısını pekiştirmiştir sanırım.
Tekrar teşekkürler ve iyi çalışmalar - 17-08-2008, 17:34:45gerçekten de blogcunun şablonları gelişim için ideal.kodlarla kolayca oynayarak html bilgimizi geliştirebiliriz.tavsiye ediyorum yinevolkimaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir blog açın ve şablonları boza yıka,kodlarla oynaya oynaya az çok öğreneceksiniz, temel kodları ve tabloları kolayca kendiniz oluştura bileceksiniz.tabi bu bu işe ilk başlayanlar ve eli ham olanlar için geçerli.
- 17-08-2008, 17:57:39@teknohaberci, yine döktürmüşsün diyebilirmiyiz.
Ben kendisini çok fazla tanımıyorum sadece bir kaç defa sohbet etme şansımız oldu ancak şunu diyebilirim ki, kendisi ögrenmeye çok hevesli 
Birde kendine kafa dengi bir eleman bulursa bu aralar çok rahatlıcak
- 18-08-2008, 02:24:35PhpForever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler efendim
Vazgeçtim akışına ve dafaultuna bıraktım herşeyi artık
- 11-07-2009, 11:49:53güzel makale olmuş bende gereksiz kod çok koyardım ilk başladığımda google a sitenize yazardım beğendiklerimi eklerdim :S
- 18-07-2009, 16:07:26Üyeliği durdurulduçok güzelolmuş ellerine sağlık yanlızca yeniler deil birçok kişi için çok yayarlı bi makale olmuş
bir blog açın ve şablonları boza yıka,kodlarla oynaya oynaya az çok öğreneceksiniz, temel kodları ve tabloları kolayca kendiniz oluştura bileceksiniz.tabi bu bu işe ilk başlayanlar ve eli ham olanlar için geçerli.

Vazgeçtim akışına ve dafaultuna bıraktım herşeyi artık