• 17-08-2008, 03:07:08
    #19
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler dostum güzel bir makale olmuş
  • 17-08-2008, 17:30:28
    #20
    Güzel yazı olmuş.Eline sağlık
    Aynı hikaye ben de de mevcut.Sürekli kod ekliyim derdine düşüp sadece kendimi yordum,sonra anladım ki böyle olmaz bu iş.Başladım kurcalamaya,incelemeye.Blogcu da 1 gecede 100 e yakın şablonla oynama myaptığımı bilrim.
    Bir şekilde öğreniyor insan kurcaladıkça.3 sene öncesine kadar @ işaretini yapmayı bilmezken şimdi webmaster lık yolundayım diyebilirim.
    Bunlar da arkadaşın yazısını pekiştirmiştir sanırım.
    Tekrar teşekkürler ve iyi çalışmalar
  • 17-08-2008, 17:34:45
    #21
    volkimaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel yazı olmuş.Eline sağlık
    Aynı hikaye ben de de mevcut.Sürekli kod ekliyim derdine düşüp sadece kendimi yordum,sonra anladım ki böyle olmaz bu iş.Başladım kurcalamaya,incelemeye.Blogcu da 1 gecede 100 e yakın şablonla oynama myaptığımı bilrim.
    Bir şekilde öğreniyor insan kurcaladıkça.3 sene öncesine kadar @ işaretini yapmayı bilmezken şimdi webmaster lık yolundayım diyebilirim.
    Bunlar da arkadaşın yazısını pekiştirmiştir sanırım.
    Tekrar teşekkürler ve iyi çalışmalar
    gerçekten de blogcunun şablonları gelişim için ideal.kodlarla kolayca oynayarak html bilgimizi geliştirebiliriz.tavsiye ediyorum yine bir blog açın ve şablonları boza yıka,kodlarla oynaya oynaya az çok öğreneceksiniz, temel kodları ve tabloları kolayca kendiniz oluştura bileceksiniz.tabi bu bu işe ilk başlayanlar ve eli ham olanlar için geçerli.
  • 17-08-2008, 17:57:39
    #22
    @teknohaberci, yine döktürmüşsün diyebilirmiyiz. Ben kendisini çok fazla tanımıyorum sadece bir kaç defa sohbet etme şansımız oldu ancak şunu diyebilirim ki, kendisi ögrenmeye çok hevesli

    Birde kendine kafa dengi bir eleman bulursa bu aralar çok rahatlıcak
  • 17-08-2008, 20:52:44
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sade yeniler değil, eskilerde göz önünde bulundurabilir
  • 18-08-2008, 02:24:35
    #24
    PhpForever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @teknohaberci, yine döktürmüşsün diyebilirmiyiz. Ben kendisini çok fazla tanımıyorum sadece bir kaç defa sohbet etme şansımız oldu ancak şunu diyebilirim ki, kendisi ögrenmeye çok hevesli
    Birde kendine kafa dengi bir eleman bulursa bu aralar çok rahatlıcak

    Teşekkürler efendim Vazgeçtim akışına ve dafaultuna bıraktım herşeyi artık
  • 18-08-2008, 22:33:36
    #25
    çalışman için saol, temel ve yararlı bilgiler gerçekten.
  • 11-07-2009, 11:49:53
    #26
    güzel makale olmuş bende gereksiz kod çok koyardım ilk başladığımda google a sitenize yazardım beğendiklerimi eklerdim :S
  • 18-07-2009, 16:07:26
    #27
    Üyeliği durduruldu
    çok güzelolmuş ellerine sağlık yanlızca yeniler deil birçok kişi için çok yayarlı bi makale olmuş