Güzel yazı olmuş.Eline sağlık
Aynı hikaye ben de de mevcut.Sürekli kod ekliyim derdine düşüp sadece kendimi yordum,sonra anladım ki böyle olmaz bu iş.Başladım kurcalamaya,incelemeye.Blogcu da 1 gecede 100 e yakın şablonla oynama myaptığımı bilrim.
Bir şekilde öğreniyor insan kurcaladıkça.3 sene öncesine kadar @ işaretini yapmayı bilmezken şimdi webmaster lık yolundayım diyebilirim.
Bunlar da arkadaşın yazısını pekiştirmiştir sanırım.
Tekrar teşekkürler ve iyi çalışmalar