@teknohaberci, yine döktürmüşsün diyebilirmiyiz.

Ben kendisini çok fazla tanımıyorum sadece bir kaç defa sohbet etme şansımız oldu ancak şunu diyebilirim ki, kendisi ögrenmeye çok hevesli

Birde kendine kafa dengi bir eleman bulursa bu aralar çok rahatlıcak
Teşekkürler efendim

Vazgeçtim akışına ve dafaultuna bıraktım herşeyi artık