çok yenilere yazdım !
32
●2.810
- 14-08-2008, 12:46:02Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülefunnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBlue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülememo66000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFoxLeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleproduct34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHayaLiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ,yazım amacına ulaştığı için sevindim.öğrenmenin sınırı yok,öğrendiklerimizi öğrenmemiş olanlara da öğretmenin sınırı yok bence