• 04-10-2009, 12:24:40
    #73
    Üyeliği durduruldu
    exabyte sonrasını ilk defa gördüm saol bilgi için
  • 04-10-2009, 13:44:13
    #74
    rapidshare'nin petabaytları vardı sanırsam. yottabaytı falan nasa belki kullanıyodur
  • 04-10-2009, 17:08:04
    #75
    MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rapidshare'nin petabaytları vardı sanırsam. yottabaytı falan nasa belki kullanıyodur
    googleda da olabilir
  • 04-10-2009, 17:39:14
    #76
    1 yottabyte verinin içine bi virüs girse
  • 04-10-2009, 20:38:29
    #77
    ZXZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yottabyte verinin içine bi virüs girse
    enteresan fantazilerin varmis : )
  • 02-12-2009, 09:44:55
    #78
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    20TB hdd var 18TB'ı dolu.. her ay 1TB dolduruyorum işin kötü tarafı.
    Sırf BlueRay filmler ve DVDler var.. her bir blueray zaten 14gb(1080p)..

    2500Tane dvd arşivimi ne yapsam bilmiyorum. Hiç bir filmi silemedim bunca zamandır. En saçma filmleri bile tutuyorum.. Satsan kapına polis gelir, internete yüklesen ban + polis gelir..
  • 02-12-2009, 12:05:57
    #79
    SaLiVa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20TB hdd var 18TB'ı dolu.. her ay 1TB dolduruyorum işin kötü tarafı.
    Sırf BlueRay filmler ve DVDler var.. her bir blueray zaten 14gb(1080p)..

    2500Tane dvd arşivimi ne yapsam bilmiyorum. Hiç bir filmi silemedim bunca zamandır. En saçma filmleri bile tutuyorum.. Satsan kapına polis gelir, internete yüklesen ban + polis gelir..
    piyasaya sürsen iyi para kırarsın
  • 02-12-2009, 13:02:22
    #80
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    vay canina