Konu
Terabyte,Petabyte,Exabyte,Zettabyte,Yottabyte
04-10-2009, 17:08:04
#75
MuGi
MujaHeed adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
rapidshare'nin petabaytları vardı sanırsam. yottabaytı falan nasa belki kullanıyodur
googleda da olabilir