Konu
Terabyte,Petabyte,Exabyte,Zettabyte,Yottabyte
04-10-2009, 13:44:13
#74
MujaHeed
rapidshare'nin petabaytları vardı sanırsam. yottabaytı falan nasa belki kullanıyodur