SaLiVa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20TB hdd var 18TB'ı dolu.. her ay 1TB dolduruyorum işin kötü tarafı.
Sırf BlueRay filmler ve DVDler var.. her bir blueray zaten 14gb(1080p)..

2500Tane dvd arşivimi ne yapsam bilmiyorum. Hiç bir filmi silemedim bunca zamandır. En saçma filmleri bile tutuyorum.. Satsan kapına polis gelir, internete yüklesen ban + polis gelir..
piyasaya sürsen iyi para kırarsın