iPhone SE almak mantıklı mı?
5
●166
- 22-05-2022, 18:24:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhabalar, iPhone SE 3. Nesil alma fikrim var. Ama alsam mı almasam mı bilemedim. Sizinde fikirlerinizi merak ediyorum.
- 22-05-2022, 18:28:34Alma diğerleri ile aynı özellikte ekran olarak bahsediyorum iPhone se 2. Nesil kullanıyorum memnunum şarjıda idare eder öyle çok oyun oynamıyorum. 3. Nesil yerine ekranı daha büyük olan iPhone 11 tavsiye ederim
- 22-05-2022, 18:47:54Yorumlarınız için teşekkürler. Aslında şarjı uzun giden, oyun oynamayacağım, küçük bir telefon istiyorum. Bu yüzden iPhone SE 3. Nesili seçmiştim. Buna göre düşünerek yorum verebilir misiniz?
- 22-05-2022, 18:50:072. serisini almıştım Şarjı çok çabuk bitiyor. 1 Sene sonra batarya pert oluyor.Trker4ktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2022, 18:51:24Yorum için teşekkürler.GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle