Yorumlarınız için teşekkürler. Aslında şarjı uzun giden, oyun oynamayacağım, küçük bir telefon istiyorum. Bu yüzden iPhone SE 3. Nesili seçmiştim. Buna göre düşünerek yorum verebilir misiniz?
2. serisini almıştım Şarjı çok çabuk bitiyor. 1 Sene sonra batarya pert oluyor.