Yorumlarınız için teşekkürler. Aslında şarjı uzun giden, oyun oynamayacağım, küçük bir telefon istiyorum. Bu yüzden iPhone SE 3. Nesili seçmiştim. Buna göre düşünerek yorum verebilir misiniz?