Alma diğerleri ile aynı özellikte ekran olarak bahsediyorum iPhone se 2. Nesil kullanıyorum memnunum şarjıda idare eder öyle çok oyun oynamıyorum. 3. Nesil yerine ekranı daha büyük olan iPhone 11 tavsiye ederim