• 18-12-2020, 11:17:53
    #28
    5S ve İphone X (dahil) arası bypass işlemi yapılabiliyor. XR XS 11 12 serileri için henüz bypass çıkarılmadı malesef bu modeller için bekleyeceğiz bir süre daha
  • 19-12-2020, 05:07:24
    #29
    tebrikler, mesajım bulunsun
  • 26-12-2020, 17:12:50
    #30
    İlla ubuntuya gerek yok checkra1n iso dosyası mevcut. Rufus ile flash belleğe boot ederek kullanılabilir. Konu için teşekkürler.
  • 28-03-2021, 12:41:05
    #31
    simi aktif edebildiniz mi hocam
  • 28-03-2021, 17:16:31
    #32
    Üyeliği durduruldu
    CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5S ve İphone X (dahil) arası bypass işlemi yapılabiliyor. XR XS 11 12 serileri için henüz bypass çıkarılmadı malesef bu modeller için bekleyeceğiz bir süre daha
    eğer cihazda meid varsa asla şebeke çekmez bende bu işi yapıyorum full versiyon kredili sistem değil sadece ipohone 5s -6-6s - 6 plus - 6s plus meidli olduğu için bunlar mac pc üzerinde açılıyor şebeke çekiyor
  • 06-05-2021, 11:30:29
    #33
    Tekrardan merhaba arkadaşlar,

    Uzun zamandır aktif değildim şimdi konudaki yorumları okudum. @kadirtaskiranx; bahsettiği gibi meidli cihazlar sıkıntılı oluyormuş hiç bulaşmamak lazım. Aktif olmadığım süreç içerisinde elime hiç icloudlu telefon geçmediği için yeni teknikleri deneme fırsatım olmadı. Sanırım halen iphone X üzeri için icloud bypass aracı çıkarılmadı. Konumda bahsettiğim teknik halen aktif kullanılmakta. Bende telefonumu halen sorunsuz kullanmaktayım. Sıfırlama işlemi dışında bütün herşey sorunsuz stabil çalışıyor.
  • 06-05-2021, 11:32:14
    #34
    imsemihk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    simi aktif edebildiniz mi hocam
    Evet konuda yaptığım güncellemede aktif ettiğimi bahsettim. ancak 20usd ücret ödedim premium bypass aracı için. Ücretsiz Sim aktif olan bir bypass aracı bulamamıştım.
  • 06-05-2021, 11:34:54
    #35
    Üyeliği durduruldu
    CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrardan merhaba arkadaşlar,

    Uzun zamandır aktif değildim şimdi konudaki yorumları okudum. @kadirtaskiranx; bahsettiği gibi meidli cihazlar sıkıntılı oluyormuş hiç bulaşmamak lazım. Aktif olmadığım süreç içerisinde elime hiç icloudlu telefon geçmediği için yeni teknikleri deneme fırsatım olmadı. Sanırım halen iphone X üzeri için icloud bypass aracı çıkarılmadı. Konumda bahsettiğim teknik halen aktif kullanılmakta. Bende telefonumu halen sorunsuz kullanmaktayım. Sıfırlama işlemi dışında bütün herşey sorunsuz stabil çalışıyor.
    Bende de 8 plus var İcloudlu açtım yaklaşık 3 aydın kullanıyorum bildirimler FaceTime vb herşey stabil çalışıyor meidliler de açılıyor ama yüksek ücretler tabi
  • 06-05-2021, 11:36:22
    #36
    kadirtaskiranx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de 8 plus var İcloudlu açtım yaklaşık 3 aydın kullanıyorum bildirimler FaceTime vb herşey stabil çalışıyor meidliler de açılıyor ama yüksek ücretler tabi
    Sizin bildiğiniz simi ve diğer özellikleride aktif eden ücretsiz bir bypass aracı mevcut mu ? Mac pc mevcut işlemleri yapabilirim ücretsiz bir araç var ise,