Tekrardan merhaba arkadaşlar,
Uzun zamandır aktif değildim şimdi konudaki yorumları okudum.
@kadirtaskiranx; bahsettiği gibi meidli cihazlar sıkıntılı oluyormuş hiç bulaşmamak lazım. Aktif olmadığım süreç içerisinde elime hiç icloudlu telefon geçmediği için yeni teknikleri deneme fırsatım olmadı. Sanırım halen iphone X üzeri için icloud bypass aracı çıkarılmadı. Konumda bahsettiğim teknik halen aktif kullanılmakta. Bende telefonumu halen sorunsuz kullanmaktayım. Sıfırlama işlemi dışında bütün herşey sorunsuz stabil çalışıyor.
Bende de 8 plus var İcloudlu açtım yaklaşık 3 aydın kullanıyorum bildirimler FaceTime vb herşey stabil çalışıyor meidliler de açılıyor ama yüksek ücretler tabi