• 24-11-2020, 09:54:04
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    GÜNCELLEME: 26.11.2020

    Arkadaşlar ne kadar araştırsamda ücretsiz sim kartıda aktif eden bypass programı bulamadım. Checkra1n'e Skrill üzerinden 20$ gönderdim seri numaramı programına kayıt etti ardından tekrar bypass yaptım ve telefonun bütün özellikleri şuanda sorunsuz kullanılıyor. İcloudumu ekledim iphonemi bul açık, sim kart bütün özellikler aktif, telefonu açıp kapatıncada sadece jailbreak yok oluyor. (zaten jbli kullanmak istemiyordum)

    Başımdan geçen olaylar bu şekilde çok heycanlı bir süreçti sonunda telefonuma kavuştum

    Deneyimlemek isteyen arkadaşlara konum umarım yardımcı olur.

    Ayrıca ücretsiz bypass aracını aramama yardım eden @fatty; çok teşekkür ederim sağolsun çok yardımcı oldu bilmediğim teknikler öğretti. Benim gibi ucuza kaçıp hiç uğraşmak istemezseniz kendisinden icloud hizmeti alabilirsiniz.


    İphone 7 plus telefonum kurulum ekranında icloud eposta ve şifre istemesi nedeniyle çöp durumdaydı. Araştırmalarım neticesinde 300 500TL gibi rakamlara icloud bypas edildiğini öğrendim. Para vermek istemediğim için kendim araştırarak icloudu bypass etmeyi başardım. İzlediğim yöntemleri kısaca sizlere bahsedeyim;

    1-) 3utools ekibinin programını indiriyoruz ve telefonu 14.2 sürümüne güncelliyoruz. ( İcloudlu olsa bile 3utools programı sayesinde sürüm yükseltiliyor)

    2-) Checkra1n ile jb yapmak için rufush ile flash belleğe ubuntu kuruyoruz ve bilgisayarı ubuntu ile açıyoruz.

    3-) Bilgisayar Ubuntu ile açıldıktan sonra klavye mouse çalışmaz ise usb 3.0 takın çalışacaktır. Ubuntu içerisindeki tarayıcıdan checkra.in sitesine girin ve son çıkan jb dosyasını indirin.

    4-) Daha sonra ubuntu menüsünde terminal'i açarak şu kodları yazın;

    cd Desktop
    chmod 777 checkra1n
    sudo ./checkra1n

    (Eğer sürümünüz 12-14.2 arasında değilse JB yapamazsınız hata alırsınız.

    5-) Açılan pencerede starta basarak ilerliyorsunuz ve ekranda sizden power ve ses kısma tuşuna basmanız daha sonrasında elinizi power tuşundan çekmeniz isteniyor. ( ekrandaki adımlara bakarak basit bir şekilde yapabilirsinz)

    6-) Şuanda telefonumuz 14.2 sürümünde ve checra1n Jailbreak olarak hazır durumda artık icloudu bypass edebiliriz.

    7-) Ubuntuyu kapatıp windows'a dönüyoruz ve F3arRa1n windows sürümünü indiriyoruz (nette kolayca bulabilirsiniz) dosya winrar halinde iniyor ve yeni klasöre çıkardığınızda içerisinde çalıştıracağımız dosya açılmıyor. Yeni klasörün ismini F3arRa1n olarak değiştirdikten sonra klasör içerisindeki F3arRa1n-Start.cmd dosyasını çalıştırın hata almazsanız yeni bir pencere açılacak ve burada Hello(free) linkine tıklayıp start vereceksiniz. ( Bu esnada telefonun kurulumunu yapmaya devam edin (ülke dil seçimi gibi) kısa bir süre sonra icloud etkinleştirme ekranına geldiğinizde bu kısmın atlandığını ve telefonun kurulumunun yapıldığını göreceksiniz)

    8-) Veee mutlu son icloud bypass edildi ve telefonunuzu kullanabilirsiniz.

    Arkadaşlar yaklaşık 2 saatlik bir araştırma sonucu Youtubedeki videoları izleyerek bu tecrübeleri edindim ve telefonumu kurtarmayı başardım. Şimdi bu işlemlerde telefonu kapatıp açarsanız Jailbreak iptal oluyor yeniden ubuntu ile jb yapmanız gerekiyor. Eğer telefonu sıfırlarsanız kurulum ekranında tekrar icloud bypass etmeniz gerekiyor.

    Ek olarak bu işlemler Checkra1n ücretsiz versiyonunda yapıldığı için sim özellikleri ve bildirimler çalışmıyor. Bunun dışında herşey çalışıyor app store hesabınızı girebilir indirme yapabilirsiniz ancak iclouda giriş yapamazsınız. Checkra1n ücretli sürümü 20$ bu ücreti whatsaptan ekibiyle iletişime geçerek öder ve ücretli sürümü kurarsanız telefonunuzu sorunsuz bir şekilde kullanabilirsiniz.

    Şuan araştırmalarıma devam ediyor bu ücreti ödemeden sim özelliklerini nasıl aktif edebilirim onu araştırıyorum. Elimden geldiğince herkesin ücretsiz yararlanması için edindiğim bilgi ve tecrübelerimi paylaşacağım. Umarım sim özelliklerinin aktif olması için bilgisi olan birisi konuma ekleme yapar ve hepimiz faydalanırız.

    Sormak istediğiniz sorulardan lütfen çekinmeyin müsait oldukça cevaplamaya çalışacağım.

    Bu bilgileri aşağıdaki video ile edindim sizede faydası olacaktır.


    https://www.youtube.com/watch?v=KQz2pDMO0y0
  • 24-11-2020, 09:58:08
    #2
    İphone 5 için de aynı işlemler geçerli olurmu
  • 24-11-2020, 09:59:00
    #3
    mesajım bulunsun tebrikler hocam
  • 24-11-2020, 10:00:00
    #4
    Checra.in sitesinde hangi sürümlerin desteklendiği yazıyor iphone 7 ve X arası destekleniyor diye biliyorum ama eski modeller içinde sürümler var.
  • 24-11-2020, 10:00:31
    #5
    trycatchsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajım bulunsun tebrikler hocam
    Teşekkür ederim kaba bir tabirle azimle şeyettim taşı deldim
  • 24-11-2020, 10:01:07
    #6
    tebrik ederim
  • 24-11-2020, 10:01:35
    #7
    rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrik ederim
    Teşekkür ederim hocam,
  • 24-11-2020, 10:02:21
    #8
    Platin üye
    eline sağlık benimde yorum burda kalsın
  • 24-11-2020, 10:06:25
    #9
    14.2 için jb çıkmış mı?