Bende de 8 plus var İcloudlu açtım yaklaşık 3 aydın kullanıyorum bildirimler FaceTime vb herşey stabil çalışıyor meidliler de açılıyor ama yüksek ücretler tabi
Sizin bildiğiniz simi ve diğer özellikleride aktif eden ücretsiz bir bypass aracı mevcut mu ? Mac pc mevcut işlemleri yapabilirim ücretsiz bir araç var ise,