Merhaba,
iPad kullanıcılarına birkaç sorum var. Öncelikle bahsettiğim iPad 8.nesil olanı. Laptopumun ekranında bazı sorunlar olduğu için taşınabilirliğini yavaş yavaş kaybediyor. Ekrana bir şey olur diye yerinden kaldıramıyorum açıkçası çünkü beni biraz daha idare etmesi gerekiyor. Yeni laptop alacak olsam düzgün laptoplar min 7binden başlıyor ona da bütçem yetmiyor. Bu noktada gözüme iPad takıldı ve almayı düşünüyorum.
Maddi durumum çok elvermediği için 128gb alamıyorum, 32gb + kalem almak istiyorum sizce 32 GB almak ne kadar mantıklı? siz 32gb ile sorun yaşadınız mı? ayrıca HDD veya USB bellek bağlandığını duydum bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar ne kadar iyi çalıştığını anlatabilir mi?
İkinci sorum şu; tableti w10 laptopun ikinci ekranı yapabilir miyim? bu durum da benim için önemli çünkü.
Tableti kullanım amacım hem 2. bir ekran hem de taşınabilir bir cihaza ihtiyaç duymam. Foto video vs. bulutta depoladığımı varsayarsak tablete genel uygulamalar haricinde birkaç montaj ve foto edit programı kurmayı düşünüyorum. 32 GB kullanan arkadaşların neleri kullandıklarını ve nelere yer kalmadığını merak ediyorum şimdiden teşekkürler.
iPad Almak Mantıklı Mı?
8
●298
- 01-10-2020, 23:46:201 yıldır ipad pro 2018 kullanıyorum 2. nesil kalemi ile. Cihazım 256 gb. 32 gb kesinlikle yetmez hocam bana sorarsanız. Öncelikle şunu söyleyeyim kesinlikle bir bilgisayar alıyorum gibi düşünmemelisiniz. iPad mükemmel bir not defteri, harika bir çizim ve basit düzeyde video düzenleme aracı. Portatif ve performanslı. Fakat bilgisayarda yaptığınız çoğu şeyi yapamacağınızı da unutmayınız. HDD çok büyük boyutlu denemedim ama 64 gb vs usb cihazları rahatlıkla destekliyor. Aynı zamanda klavye mouse bağladığınızda da kullanması oldukça kolay. İkinci ekran için dual diye bir uygulaması var 70 lira civarı onunla ikinci ekran olarak rahatlıkla kullanabilirsiniz.Codex360 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cihazımın 50 gb kısmı dolu bunlar ders notlarımdan kitap pdf dosyaları ve uygulamalardan oluşmakta. İçinde aman aman video ve fotoğraf olmamasına rağmen 50 gb dolu olduğu için en az 128 gb düşünmenizi tavsiye ederim.
Tüm avantajlarının yanında yine de bilgisayarın tam anlamıyla yerini tutmaz hocam. - 02-10-2020, 00:11:31teşekkürler hocam yorumunuz için.Mustafaayaz32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bilgisayarın yerini tutmaz farkındayım zaten ona ek olarak alıyorum yani laptopu yerinden çok kaldıramadığım için.
notlar pdf kitaplar vs. buluta yüklesem acaba yine de 32 kurtarmaz mı orayı düşünüyorum şu an açıkçası bir de o dediğiniz dual uygulaması mac ile mi çalışıyor yalnızca? yoksa windows ile de kullanabilir miyim? - 02-10-2020, 00:17:39Mümkünse 128 GB öneririm. iPad kullanıcısını memnun eder ama kullanım amaçlarını iyi araştırmak lazım. En son sürümü alıp Macbook beklentisi olanlar hayal kırıklığına uğruyor. Fakat safari not alma vb uygulamalarda tablet kategorisinde rakipsiz olarak düşünüyorum. Mini 1 den beri iPad kullanıcısıyım. Amacına uygun kullanıldığında müthiş taşınabilir mobil cihazdır. Bütçe seçenekleri içerisinde 128 GB varsa kesinlikle 32gb almamanızı öneririm.
- 02-10-2020, 00:23:38yok hocam zaten o performansı beklemiyorum daha çok yardımcı ve eğitim amaçlı kullanacağım. teşekkürler yorumunuz içinWebkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2020, 07:35:24Uygulama windowsta da çalışıyor hocam. Dosyaları buluta yükleseniz bile genelde üstünde yazma çizme işi yapmak için indirmeniz gerekecek. Bu yüzden yetmeyeceğini düşünmekteyim halaCodex360 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2020, 10:33:25eğer kalemi almazsam 128gb alabiliyorum öyle bir sıkıntı var😄 siz kalemi hangi durumlarda kullaniyorsunuz? ucuz bir stylus kalem alsam beni bir süre idare eder mi?Mustafaayaz32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2020, 12:36:48Hocam ben kalemi çizim ve ders için kullanıyorum. Okul devam ettiği için kalemi hayat kurtarıcı benim açımdan. Hatta temel alma sebebim kalemiydi diyebilirim. Ama Aliexpresste gezerken bazı kalemler gördüm 150-200 civarında ve baya fazla olumlu yorumu vardı. Onların videolarına falan bir bakabilirsin. Hani nolur apple pen 10 puanlıksa o da 7 puandır ama işinizi görür gibime geliyor.Codex360 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2020, 17:26:46hmm o durumda ben de kalemi tercih edecegim sanırım teşekkürler tekrardanMustafaayaz32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle