Mustafaayaz32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben kalemi çizim ve ders için kullanıyorum. Okul devam ettiği için kalemi hayat kurtarıcı benim açımdan. Hatta temel alma sebebim kalemiydi diyebilirim. Ama Aliexpresste gezerken bazı kalemler gördüm 150-200 civarında ve baya fazla olumlu yorumu vardı. Onların videolarına falan bir bakabilirsin. Hani nolur apple pen 10 puanlıksa o da 7 puandır ama işinizi görür gibime geliyor.
hmm o durumda ben de kalemi tercih edecegim sanırım teşekkürler tekrardan