Hocam ben kalemi çizim ve ders için kullanıyorum. Okul devam ettiği için kalemi hayat kurtarıcı benim açımdan. Hatta temel alma sebebim kalemiydi diyebilirim. Ama Aliexpresste gezerken bazı kalemler gördüm 150-200 civarında ve baya fazla olumlu yorumu vardı. Onların videolarına falan bir bakabilirsin. Hani nolur apple pen 10 puanlıksa o da 7 puandır ama işinizi görür gibime geliyor.
hmm o durumda ben de kalemi tercih edecegim sanırım teşekkürler tekrardan