Codex360 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler hocam yorumunuz için.
evet bilgisayarın yerini tutmaz farkındayım zaten ona ek olarak alıyorum yani laptopu yerinden çok kaldıramadığım için.
notlar pdf kitaplar vs. buluta yüklesem acaba yine de 32 kurtarmaz mı orayı düşünüyorum şu an açıkçası bir de o dediğiniz dual uygulaması mac ile mi çalışıyor yalnızca? yoksa windows ile de kullanabilir miyim?
Uygulama windowsta da çalışıyor hocam. Dosyaları buluta yükleseniz bile genelde üstünde yazma çizme işi yapmak için indirmeniz gerekecek. Bu yüzden yetmeyeceğini düşünmekteyim hala