merhaba arkadaşlar ıphone 6 kullanıyorum. fakat kişisel erişim noktası açmaya çalışıyorum. açılıyor sorun yok. fakat kişisel erişim noktasından çıktığım gibi kapanıyor. yani arka planda çalışmıyor.
telefon mu arızalı yoksa her hangi bir ayar sorunumu var
Kişisel erişim noktasını açmak
5
●226
- 31-10-2018, 22:56:36Üyeliği durdurulduKişisel erişim noktasını açıp başka bir cihazdan bağlanana kadar menüden çıkmayın
- 31-10-2018, 23:05:39hocam onuda denedim bağlanan kişiyi erişim noktasından çıktım gibi kapatıyor. o yüzden bağlanan bağlantısı gidiyoPixelGraph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2018, 12:07:42teşekkür ederim hocam yorumunuz içinscddn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2018, 13:38:43rica ederim hocam kolay gelsinfatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle