• 31-10-2018, 22:54:58
    #1
    igtr.net
    merhaba arkadaşlar ıphone 6 kullanıyorum. fakat kişisel erişim noktası açmaya çalışıyorum. açılıyor sorun yok. fakat kişisel erişim noktasından çıktığım gibi kapanıyor. yani arka planda çalışmıyor.

    telefon mu arızalı yoksa her hangi bir ayar sorunumu var
  • 31-10-2018, 22:56:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kişisel erişim noktasını açıp başka bir cihazdan bağlanana kadar menüden çıkmayın
  • 31-10-2018, 23:05:39
    #3
    igtr.net
    PixelGraph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişisel erişim noktasını açıp başka bir cihazdan bağlanana kadar menüden çıkmayın
    hocam onuda denedim bağlanan kişiyi erişim noktasından çıktım gibi kapatıyor. o yüzden bağlanan bağlantısı gidiyo
  • 01-11-2018, 08:49:47
    #4
    hocam wifi devre dışı konuma alıyosanız oda yapar wifi kullanmasınızda açık kalması gerekli iphonelarda maalesef yoksa erişim noktası kapananabiliyor
  • 01-11-2018, 12:07:42
    #5
    igtr.net
    scddn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam wifi devre dışı konuma alıyosanız oda yapar wifi kullanmasınızda açık kalması gerekli iphonelarda maalesef yoksa erişim noktası kapananabiliyor
    teşekkür ederim hocam yorumunuz için
  • 01-11-2018, 13:38:43
    #6
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim hocam yorumunuz için
    rica ederim hocam kolay gelsin