Konu
Kişisel erişim noktasını açmak
31-10-2018, 23:05:39
#3
fatii
igtr.net
PixelGraph adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kişisel erişim noktasını açıp başka bir cihazdan bağlanana kadar menüden çıkmayın
hocam onuda denedim bağlanan kişiyi erişim noktasından çıktım gibi kapatıyor. o yüzden bağlanan bağlantısı gidiyo