PixelGraph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişisel erişim noktasını açıp başka bir cihazdan bağlanana kadar menüden çıkmayın
hocam onuda denedim bağlanan kişiyi erişim noktasından çıktım gibi kapatıyor. o yüzden bağlanan bağlantısı gidiyo