scddn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam wifi devre dışı konuma alıyosanız oda yapar wifi kullanmasınızda açık kalması gerekli iphonelarda maalesef yoksa erişim noktası kapananabiliyor
teşekkür ederim hocam yorumunuz için