merhaba arkadaşlar ıphone 6 kullanıyorum. fakat kişisel erişim noktası açmaya çalışıyorum. açılıyor sorun yok. fakat kişisel erişim noktasından çıktığım gibi kapanıyor. yani arka planda çalışmıyor.
telefon mu arızalı yoksa her hangi bir ayar sorunumu var