7 plus kullanıyorum daha gecesinde geçtim. Eşiminde 6 Plus'ınıda geçirdim. Şuanlık bir problemle karşılaşmadık gayet başarılı gözlemledim hızlanma gözle görülür olduğunu söyleyebilirim efektlerde gayet hoş ince dokunuş sevdirdi telefonu bana.
1 kere 7 plusta sadece geçişlerde titreme gibi oldu onun harici sorun gözlemlemedim.
- Batarya ısınması ios 10.3.3 sürümünde de vardı çok teli kullanınca bunda da var.
IOS 11 yayınlandı
48
●2.415
- 22-09-2017, 11:13:48Yenilikler var evet ama 5s'i %20-30 yavaşlattı diyebilirim. Arkadaşımda ios 10'lu 5s'le deniyoruz aynı uygulamaları açmayı, bariz yavaşlık görülüyor...
- 22-09-2017, 17:02:327 Plus telefonuma yükledim ve harika bir güncelleme olduğunu söyleyebilirim. Gerek pil ömrünün uzatılması gerek performans gerekse kamera yönündeki iyileştirmeler ile Apple yine harika bir iş başarmış.