Bir şeyi fark ettiniz mi ? Denetim merkezinden wifi simgesine dokunup kapattım sanıyorsunuz fakat sadece bağlı olduğunuz wifi ağından çıkılıyor, wifi arkaplanda açık devam ediyor. Ayarlara girip wifi yi kapatmanız gerekiyor. Bu acaba bug mu yoksa bir mantığı var mı ?