• 22-09-2017, 17:09:50
    #46
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şeyi fark ettiniz mi ? Denetim merkezinden wifi simgesine dokunup kapattım sanıyorsunuz fakat sadece bağlı olduğunuz wifi ağından çıkılıyor, wifi arkaplanda açık devam ediyor. Ayarlara girip wifi yi kapatmanız gerekiyor. Bu acaba bug mu yoksa bir mantığı var mı ?
    Var mı cevabını bilen ?
  • 22-09-2017, 17:21:59
    #47
    pptech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var mı cevabını bilen ?
    Aynı durum var ayrıca da Şarj konusunda ciddi bir sorun var 7-Red kullanıyorum ama gerçekten böyle bir azalma görmedim birkaç gündür.
  • 22-09-2017, 22:29:44
    #48
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şeyi fark ettiniz mi ? Denetim merkezinden wifi simgesine dokunup kapattım sanıyorsunuz fakat sadece bağlı olduğunuz wifi ağından çıkılıyor, wifi arkaplanda açık devam ediyor. Ayarlara girip wifi yi kapatmanız gerekiyor. Bu acaba bug mu yoksa bir mantığı var mı ?
    pptech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var mı cevabını bilen ?
    evrenaydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durum var ayrıca da Şarj konusunda ciddi bir sorun var 7-Red kullanıyorum ama gerçekten böyle bir azalma görmedim birkaç gündür.
    https://seyler.eksisozluk.com/ios-11...-kapatilamiyor
  • 23-09-2017, 13:29:58
    #49
    Bende 6S 64 gb kullanıcısıyım güncellemeyi yaptım performansı iyi.Heralde hepimizin en çok hoşuna giden hücresel veri kısayolu