misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir şeyi fark ettiniz mi ? Denetim merkezinden wifi simgesine dokunup kapattım sanıyorsunuz fakat sadece bağlı olduğunuz wifi ağından çıkılıyor, wifi arkaplanda açık devam ediyor. Ayarlara girip wifi yi kapatmanız gerekiyor. Bu acaba bug mu yoksa bir mantığı var mı ?
pptech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var mı cevabını bilen ?
evrenaydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durum var ayrıca da Şarj konusunda ciddi bir sorun var 7-Red kullanıyorum ama gerçekten böyle bir azalma görmedim birkaç gündür.
https://seyler.eksisozluk.com/ios-11...-kapatilamiyor