7 plus kullanıyorum daha gecesinde geçtim. Eşiminde 6 Plus'ınıda geçirdim. Şuanlık bir problemle karşılaşmadık gayet başarılı gözlemledim hızlanma gözle görülür olduğunu söyleyebilirim efektlerde gayet hoş ince dokunuş sevdirdi telefonu bana.

1 kere 7 plusta sadece geçişlerde titreme gibi oldu onun harici sorun gözlemlemedim.

- Batarya ısınması ios 10.3.3 sürümünde de vardı çok teli kullanınca bunda da var.