• 04-10-2015, 10:28:34
    #1
    Merhaba Arkadaşlar

    İos 9.0.2 sürümünü kullanmaya başlayan var mı ben hala 8.4 kullanıyorum (iphone 6). Her güncellemeden sonra insanlar keşke kurmasaydım yok şöyle hatalar var yok böyle hatalar var diyor ama bugün dayanamayıp kuracam sanırım, sizlerinde görüşlerini almak istedim.
  • 04-10-2015, 10:30:36
    #2
    iPhone6 ile kullanıyorum, yaşadığım sorunlar çözüldü bu update ile
  • 04-10-2015, 10:35:56
    #3
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone6 ile kullanıyorum, yaşadığım sorunlar çözüldü bu update ile
    yorumunuz için teşekkürler hocam diğer arkadaşlar da bakalım ne diyecek ona göre bende kurmayı düşünüyorum
  • 04-10-2015, 10:41:21
    #4
    Bende güncelledim. Bir problem yok. 9.0.1 de de yoktu bende problem zaten.
  • 04-10-2015, 11:31:37
    #5
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende güncelledim. Bir problem yok. 9.0.1 de de yoktu bende problem zaten.
    hocam peki fotoğraflar silinir mi güncelleme yapsam?
  • 04-10-2015, 11:43:45
    #6
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam peki fotoğraflar silinir mi güncelleme yapsam?
    Hayır tabikide.
  • 04-10-2015, 11:45:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    9.0.1 kalsaydı hiç gerek yok derdim ama 9.0.2 biraz daha stabil. iPhone 6 kullanıcı olarak memnunum. Tavsiye ederim.
  • 04-10-2015, 12:50:50
    #8
    iphone 6 plus kullanıyorum 9.0.1 güzel.
  • 04-10-2015, 12:55:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    5s de son güncellemeyi aldıktan sonra şarj sorunu yaşıyorum.geç ve yavaş şarj ediyor.bir daha ki güncellemeyi bekliyorum.sanırım ios dan dır.yoksa telefonu garanti kapsamında değiştireli 2 hafta oldu.