Merhaba Arkadaşlar
İos 9.0.2 sürümünü kullanmaya başlayan var mı ben hala 8.4 kullanıyorum (iphone 6). Her güncellemeden sonra insanlar keşke kurmasaydım yok şöyle hatalar var yok böyle hatalar var diyor ama bugün dayanamayıp kuracam sanırım, sizlerinde görüşlerini almak istedim.
ios 9.0.2 kuran var mı?
14
●1.427
- 04-10-2015, 10:35:56yorumunuz için teşekkürler hocam diğer arkadaşlar da bakalım ne diyecek ona göre bende kurmayı düşünüyorumeslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2015, 11:31:37hocam peki fotoğraflar silinir mi güncelleme yapsam?Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle