ios 9.0.2 kuran var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ios 9.0.2 kuran var mı?
14
●
1.427
R10.net
Mobil Dünyası
Akıllı Telefonlar & Tablet
Apple iPad ve iPhone
ios 9.0.2 kuran var mı?
1
2
05-10-2015, 14:17:12
#10
ALem
Yorum yazan arkadaşlara teşekkür ederim. Eskiye göre daha hızlı şarjım tükeniyorum sanki 😂
05-10-2015, 14:21:12
#11
BattleNova
Ben ipad miniye kurdum game center açılmıyor çözüm bulamadım
05-10-2015, 19:42:34
#12
left
Çıktığ anda kurmuştum çünkü uygulamalar için hücresel veri kısıtlamasında sorun vardı , pil kısma olayı zaten %100 başarılı efsane
05-10-2015, 21:08:12
#13
webuydu
Çok başarılı çok beğendim
11-10-2015, 10:32:11
#14
Kelaseth
5 e kurdum. Rezil etti. Kasılıyor ve kilitleniyor telefon.
11-10-2015, 10:39:42
#15
Esermax
Üyeliği durduruldu
9.0.2 Güncelleme gayet başarılı veri kaybi olmaz hocam içiniz rahat olsun tıpki bir pc güncellemesi olarak düşünün.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler