Konu
ios 9.0.2 kuran var mı?
04-10-2015, 11:45:59
#7
Astalya
Üyeliği durduruldu
9.0.1 kalsaydı hiç gerek yok derdim ama 9.0.2 biraz daha stabil. iPhone 6 kullanıcı olarak memnunum. Tavsiye ederim.