Merhaba Arkadaşlar

İos 9.0.2 sürümünü kullanmaya başlayan var mı ben hala 8.4 kullanıyorum (iphone 6). Her güncellemeden sonra insanlar keşke kurmasaydım yok şöyle hatalar var yok böyle hatalar var diyor ama bugün dayanamayıp kuracam sanırım, sizlerinde görüşlerini almak istedim.